Smerter i muskler og ledd?

Hvorfor verker det? Hvorfor er jeg så stiv og støl i kroppen?

Det kan skyldes fallende østrogen og progesteronverdier. Leddene våre blir mere uttørret og det kan gi betennelser og smerter.

Vi må passe litt ekstra godt på oss selv i denne fasen🌸

Jeg kommer her med noen forslag til hva som kan hjelpe 😊

Husk å drikke nok vann.

Tilskudd av magnesium kan hjelpe

Betennelsesdempende urter som gurkemeie kan hjelpe

Unngå matvarer som kan irritere, - som brus og koffein

Viktig med gode treningsrutiner

Vitaminer/mineraler, fotsoneterapi og akupunktur kan være en god hjelp

Forrige
Forrige

Tenker du med grøss og gru på overgangsalderen😱?

Neste
Neste

Er det slutt på sexlivet i overgangsalderen❤️?